Kulüpten yapılan açıklamada, kulüp başkanı Bahattin Eken’in Rey Manaj ile gerçekleştirdiği görüşmenin ardından mevcut sözleşmesinde bulunan “20 maç oynama” maddesi kaldırılarak, oyuncuyla 1,5 yıllık yeni bir anlaşma sağlandığı belirtildi.

Eken, yeni sözleşme süreci ile ilgili yaptığı açıklamada şunları kaydetti:
“Rey Manaj, sadece attığı gollerle değil, sahadaki mücadeleci ruhuyla da Sivasspor camiasının sevgisini kazandı. Onunla birlikte daha büyük başarılara imza atacağımıza inancımız tam. Taraftarımızın desteğiyle Manaj’ın formamızı daha büyük zaferlere taşıyacağına eminim. Yeni anlaşmanın hem Rey Manaj hem de Net Global Sivasspor’a hayırlı olmasını diliyor, oyuncumuzun kırmızı-beyazlı formamız altında nice başarılara imza atacağına yürekten inanıyoruz.”
2023-2024 sezonu başında kadromuza kattığımız ve kısa sürede takımımızın önemli isimlerinden biri olan golcü futbolcumuz Rey Manaj ile 1,5 yıllık yeni bir sözleşme konusunda anlaşmaya vardık.
Başkanımız Bahattin Eken, Rey Manaj ile gerçekleştirdiği görüşmenin ardından, mevcut… pic.twitter.com/i5A4ATHFBz
— Sivasspor (@Sivasspor) January 3, 2025
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Kayserisporlu Nazon’dan olay Mourinho paylaşımı!
3399 kez okundu
2
Nihat Kahveci, Immobile’ye patladı! ‘Topu alıp karakola götürse yeridir’
1681 kez okundu
3
Palandöken’de Yasak Alana Çığ Düştü, Cezalar Kesildi
1253 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1217 kez okundu
5
Samsunspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü
1025 kez okundu