Trendyol Süper Lig’in 12. haftasında Sivasspor’u 4-0 mağlup eden Fenerbahçe’nin stoperi Samet Akaydın, karşılaşmanın ardından konuştu.
“ŞANS GELİNCE ELİMİZDEN GELENİ YAPARIZ”
Milli savunma oyuncusu, “Çok güzel bir maç oldu. Kazandık, mutluyuz. Ben elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Milli takımdan buraya çok özgüvenle geldim. Sakatlandım. Sakatlığımı atlatana kadar takımdan geri kaldım. Şans gelmesini bekledim. Çok çalıştım. Şans gelince elimizden geleni yaparız. Ben böyle şeylere takılan biri değilim. Eleştirilere de kafayı takan biri değilim. Fenerbahçe başarılı olsun çok önemli değil gerisi…” dedi.
“MOURINHO BANA SÖYLEDİ”
Samet Akaydin, “Mourinho hocam bana çok mutlu olduğunu söyledi. Gol bana çok iyi geldi. Mental olarak beni rahatlattı. Maçlara daha özgüvenli, daha rahat çıkacağım bundan sonra. Bana direkt pazar günü hazır olmamı söyledi. Ben de hazırım dedim. Forma şansı geldi, elimden gelenin en iyisini yapmaya çalıştım. Onu utandırmadım, mutluyum. İnşallah böyle devam eder.” diye konuştu.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Kayserisporlu Nazon’dan olay Mourinho paylaşımı!
3399 kez okundu
2
Nihat Kahveci, Immobile’ye patladı! ‘Topu alıp karakola götürse yeridir’
1681 kez okundu
3
Palandöken’de Yasak Alana Çığ Düştü, Cezalar Kesildi
1254 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1217 kez okundu
5
Samsunspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü
1026 kez okundu