UEFA Avrupa Ligi’nin 4. haftasında Malmö’yü 2-1 mağlup eden Beşiktaş’ın genç oyuncusu Semih Kılıçsoy, maçın ardından açıklamalarda bulundu.
“KENDİMİ FORVET OLARAK GÖRÜYORUM”
Genç futbolcu, “Kazanmak isityorduk. Kendi evimizde kazanmamız gereken bir maçtı. Bizim hakimiyetimizde olan bir maçtı. Takım olarak mücadele ettik ve kazandık. Çok mutluyum.” dedi.
Semih Kılıçsoy, oynadığı pozisyon için, “Ben kendimi forvet olarak görüyorum ama hocam nerede görev verirse orada oynarım.” diye konuştu.
Semih, son olarak, “Bu gücün nereden geliyor?” sorusuna, “Ekstra çalışıyorum ama doğuştan da gelen bir şey bu.” yanıtını verdi.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Kayserisporlu Nazon’dan olay Mourinho paylaşımı!
3399 kez okundu
2
Nihat Kahveci, Immobile’ye patladı! ‘Topu alıp karakola götürse yeridir’
1681 kez okundu
3
Palandöken’de Yasak Alana Çığ Düştü, Cezalar Kesildi
1254 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1217 kez okundu
5
Samsunspor, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü
1026 kez okundu